Pokud si kupujeme nemovitost, je jasné, že si ji nejdříve chceme prohlédnout. Koneckonců, kupovat zajíce v pytli není ideální v žádném případě, a pokud k tomu navíc připočteme fakt, že nemovitosti jsou dnes velmi drahé, je jasné, že nejprve chceme mít jistotu, že je vše tak, jak by mělo být. A k tomu patří i to, že ji předem prohlédneme.
Bohužel to není vždy tak jednoduché. Občas nejen není snadné, abychom prohlídku zorganizovali tak, aby to vyhovovalo oběma stranám, ale také aby na ni byl dostatek času. Je totiž jasné, že zákazník si potřebuje vše důkladně prohlédnout, než bude s koupí souhlasit. Proto není divu, že se často používají jiné metody, využívající moderních technologií.
Jednou z těch nejvyužívanějších je pak virtual staging https://www.scan360.cz/sluzby/pri-prodeji-nemovitosti/virtualstaging. Ta je v podstatě tím nejlepším, co mají dnes realitní makléři k dispozici, pokud chtějí svým zákazníkům ukázat onu nemovitost v nejlepším světle. Proto je dobré podívat se, co vše nám vlastně umožňují.
V první řadě je to samozřejmě klasická 3D prohlídka s využitím digitalizovaných fotografií, pořízených přímo na místě. Zájemce tak nemusí nikam chodit a vše se může vyřídit v kanceláři makléře. Už to je výhoda, ovšem ani zdaleka ne jediná.
Virtual staging totiž umožňuje, abychom onu prezentaci upravovali tím, že do ní budeme přidávat nejrůznější věci – například nábytek. Člověk se tak může rovnou podívat, jak by onen dům či byt vypadal vybavený, a také si může vyzkoušet, jaký nábytek by se tam nejlépe hodil.
Experimentovat se dá také s barvou stěn, případně vyzkoušet nejrůznější typy tapet. Tak si můžeme podívat, jaký bude konečný výsledek, což nám rozhodně může pomoci při rozhodování. Jen musíme mít na paměti, že by to nemělo být to jediné, podle čeho bychom se měli rozhodovat. Jsou zde totiž i jiné věci, které jinak než na vlastní oči neuvidíme. Proto je i tak osobní prohlídka stále nejdůležitější.